A-Tzi IT Service i.s.m Thesco
Thesco levert de volgende diensten:
Consultancy in Service Management oplossingen
- Advisering bij (her)inrichten van Service Support processen
- ITIL implementaties
Complete implementaties van Remedy producten - Service Management Solutions
- Customer Support Solutions
- Core Remedy Solutions
- Ontwikkeling van maatwerk oplossingen
Onderhoud/uitbreiding van Remedy ARS producten - Performance Checks
- Upgrade trajecten
- Ontwikkelen van maatwerk rapportages (o.a. Crystal Reports)
Complete Servicedesk / Callcenter implementaties
Matching IT personeel voor kortlopende projecten
Thesco Projecten
Thesco heeft in de loop der jaren een breed scala aan projecten uitgevoerd binnen verschillende branches. Onze klanten zijn actief in zowel de publieke als de private sector.
De projecten kennen veelal meerdere doelen zoals:
het inzicht verkrijgen in de kwaliteit van de dienstverlening van de IT organisatie;
het verkrijgen van stuurinformatie voor verbetering van de IT processen;
het invoeren van een ITIL compliant Service Management Tool ter ondersteuning van de interne IT afdelingen;
het verhogen van de kwaliteit in de ondersteuning van de klantorganisatie.
Om een indruk te krijgen van het “soort” projecten die Thesco heeft uitgevoerd in de verschillende bedrijfstakken, zijn een aantal hiervan kort beschreven op de projectenpagina van www. thesco .nl